top cpu usage for a specific executable with many processes?

ndemou at gmail.com ndemou at gmail.com
Mon Mar 17 17:08:33 EET 2008

On 3/17/08, Giorgos Keramidas <keramida at ceid.upatras.gr> wrote:

> Δεν πρέπει να υπάρχει `process name' match filter στην top. Μπορείς να

δεν το έψαξα προς αυτή την κατεύθυνση (ίσως κάτι να γίνεται με την
pgrep) γιατί το γεγονός ότι έχω load average απο την αρχή της ύπαρξης
του process αντί για last second or so είναι show stopper για εμένα.
Αλήθεια με τον ίδιο τρόπο δεν κάνουν spawn άπειρα processes ένα σωρό
daemons? Πως βλέπουν π.χ. οι serious-apache-admins το τρέχον cpu load
που προκαλεί ο apache?