δημιουργία image με live linux

Harris Kosmidhs hkosmidi at laboratorium.gr
Tue Jun 24 20:49:09 EEST 2008

Giorgos Keramidas wrote:

> Αν έχει ήδη προβλήματα, δε θα έχει και το 'image' τα ίδια προβλήματα;

Εννούσα hardware προβλήματα. Όχι τίποτα ιδιαίτερο. Το βασικό concept
είναι να μπεί σε πιο γρήγορο μηχάνημα ώστε να δουλεύει και όχι να
σέρνεται το σύστημα.
Επίσης είναι και μανούρα να ξαναστηθεί το erp, η oracle και κατι άλλα
που έχει επάνω.

> Αν δε μπερδέψεις τα device nodes όπως παραπάνω (`/dev/hda1' vs
> `/dev/hda') μπορεί να κάνει boot, αλλά πολλά πράγματα μπορεί να είναι
> ρυθμισμένα για το συγκεκριμένο network setup που έχει το τρέχον
> μηχάνημα.  Ίσως χρειαστεί να ρυθμίσεις κατάλληλα και το ERP ή άλλες
> εφαρμογές που τρέχουν στο image με τις νέες ρυθμίσεις δικτύου που θα
> έχει το image.

Νομίζω έχει ένα partition. Ποιο πρέπει να πάρω; Μόνο το hda1; Ο boot
sector πως θα αντιγραφεί;
Επίσης στηρίζομαι στο γεγονός ότι όταν ανοίξουν τα win στο νεο hardware
θα το αναγνωρίσουν (ότι μπορέσουν) από την αρχή.