δημιουργία image με live linux

Giorgos Keramidas keramida at ceid.upatras.gr
Tue Jun 24 17:30:05 EEST 2008

On Tue, 24 Jun 2008 15:39:45 +0300, Harris Kosmidhs <hkosmidi at laboratorium.gr> wrote:
> Καλησπέρα,
>
> έχουμε στη δουλειά ένα μηχάνημα αρκετά παλιό το οποίο παρουσιάζει και
> προβλήματα και έχει λίγο καιρό ζωής ακόμα. Είναι win2000 με oracle και
> ένα ERP στημένο πάνω (χρησιμοποιείται μόνο για tests).

Αν έχει ήδη προβλήματα, δε θα έχει και το 'image' τα ίδια προβλήματα;

> Θέλω να bootαρω με καμιά lite διανομή (καμιά ιδέα για διανομή;) και να
> κάνω ένα dd το /dev/hda1 και να το στείλω σε ένα samba mounted
> φάκελο. Το θέμα είναι μετά το image αυτό πως χρησιμοποιείται;
> Θεωρητικά αν στήσω ένα virtual machine και bootαρω με την ίδια διανομή
> και κάνω dd από το image στο /dev/hda θα παίξει;

Αν δε μπερδέψεις τα device nodes όπως παραπάνω (`/dev/hda1' vs
`/dev/hda') μπορεί να κάνει boot, αλλά πολλά πράγματα μπορεί να είναι
ρυθμισμένα για το συγκεκριμένο network setup που έχει το τρέχον
μηχάνημα.  Ίσως χρειαστεί να ρυθμίσεις κατάλληλα και το ERP ή άλλες
εφαρμογές που τρέχουν στο image με τις νέες ρυθμίσεις δικτύου που θα
έχει το image.