δημιουργία image με live linux

Giorgos Keramidas keramida at ceid.upatras.gr
Tue Jun 24 21:31:15 EEST 2008

On Tue, 24 Jun 2008 20:49:09 +0300, Harris Kosmidhs <hkosmidi at laboratorium.gr> wrote:

> Νομίζω έχει ένα partition. Ποιο πρέπει να πάρω; Μόνο το hda1; Ο boot
> sector πως θα αντιγραφεί;
>
> Επίσης στηρίζομαι στο γεγονός ότι όταν ανοίξουν τα win στο νεο hardware
> θα το αναγνωρίσουν (ότι μπορέσουν) από την αρχή.

Το device node `/dev/hda' είναι image όλου του δίσκου, ΜΑΖΙ με ό,τι έχει
στο master boot record και στο partition table του.

Το device node `/dev/hda1' είναι μόνο τα περιεχόμενα του πρώτου partition,
με ότι boot record έχει το partition μόνο.

Αν θέλεις ΟΛΟ το δίσκο, καλό είναι να πάρεις backup το `/dev/hda'.