δημιουργία image με live linux

Harris Kosmidhs hkosmidi at laboratorium.gr
Tue Jun 24 15:39:45 EEST 2008

Καλησπέρα,

έχουμε στη δουλειά ένα μηχάνημα αρκετά παλιό το οποίο παρουσιάζει και
προβλήματα και έχει λίγο καιρό ζωής ακόμα. Είναι win2000 με oracle και
ένα ERP στημένο πάνω (χρησιμοποιείται μόνο για tests).

Θέλω να bootαρω με καμιά lite διανομή (καμιά ιδέα για διανομή;) και να
κάνω ένα dd το /dev/hda1 και να το στείλω σε ένα samba mounted φάκελο.
Το θέμα είναι μετά το image αυτό πως χρησιμοποιείται; Θεωρητικά αν στήσω
ένα virtual machine και bootαρω με την ίδια διανομή και κάνω dd από το
image στο /dev/hda θα παίξει;

Αν υπάρχει καμιά άλλη ιδέα...είμαι όλος αυτιά!

Χάρης