Ellhniki orologia pliroforikis

Giorgos Keramidas keramida at ceid.upatras.gr
Sat Jun 7 22:16:00 EEST 2008

On Sat, 7 Jun 2008 11:00:04 +0300, Antonis Christofides <anthony at itia.ntua.gr> wrote:
> Επί τη ευκαιρία, αν γνωρίζετε οποιονδήποτε μεταφραστή ελεύθερου
> λογισμικού, στείλτε μου το email του ή ένα link προς τη σελίδα που
> δείχνει ότι είναι μεταφραστής, ώστε να ενημερώσω όλους αυτούς τους
> μεταφραστές (να που τελικά γίναμε on-topic αποφεύγοντας το μυρμήγκι).

Οι μεταφραστές της Ελληνικής ομάδας του FreeBSD είμαστε όλοι
συγκεντρωμένοι στην λίστα <freebsd-doc-el (at) lists.hellug.gr>

Θα προτιμούσα ένα πρότυπο σε μορφή που διαβάζεται από UNIX όμως.  Δεν
έχουν όλα τα μέλη της λίστας OpenOffice ή κάτι που να διαβάζει .DOC
files, και δεν τους απαιτούμε να το έχουν...