Ellhniki orologia pliroforikis

Nick Demou ndemou at gmail.com
Sun Jun 8 00:06:03 EEST 2008

<<<<<<<<<
Η δυφιοσυλλαβή έχοντας ως δεύτερο συνθετικό την συλλαβή έχει
και όλες της δυνατότητες παραγωγής και σύνθεσης που διαθέτει η
τελευταία και παρέχει παράγωγα και σύνθετα[...]:

δυφιοσυλλαβικός, μονοδυφιοσυλλαβικός, πανδυφιοσυλλαβικός,
δυφιοσυλλαβικά, δυφιοσυλλαβοκώδικας, δυφιοσυλλαβοσειρά,
δυφιοσυλλαβόρρευμα, δυφιοσυλλαβοστρεφής,
δυφιοσυλλαβοστρέφεια, ...

μου φαίνεται πως η επιτροπή φλερτάρει επικίνδυνα με τον γλωσσικό
δυφιοσυλλαυνανισμό ... αλλά βέβαια εγώ δεν ξέρω ούτε ορθογραφία οπότε
μπορεί κάλλιστα να μην είμαι και ο καλύτερος κριτής...