Protasi gia programming mailing list

Giorgos Keramidas keramida at ceid.upatras.gr
Wed Jan 23 16:45:28 EET 2008

On 2008-01-23 16:31, George Notaras <gnot at g-loaded.eu> wrote:
> Εκτός από κάποιες ενότητες σε διάφορα forums, δεν υπάρχει κάποια
> *ελληνική* λιστα/newsgroup/forum εξ'ολοκλήρου αφιερωμένη/ο στον
> προγραμματισμό. Θεωρώ κι εγώ ότι κάτι τέτοιο είναι απαραίτητο.

Αυτό είναι σωστό.

> [...]
> δημιουργούν ψευτο-διλήμματα χωρίς να προσφέρουν τίποτα ουσιαστικό.
> Ωστόσο, ένας διαχωρισμός ανάλογα με την πλατφόρμα για τεχνικούς
> λόγους, έχει νόημα.
>
> Τέλος, τα Google Groups[1] δίνουν τη δυνατότητα δημιουργίας μιας
> κοινότητας (λίστας/newsgroup) πολύ εύκολα, παρέχοντας ταυτόχρονα
> διάφορες ευκολίες για την καλύτερη/ευκολότερη οργάνωση & διαχείριση.
> Θα σε προέτρεπα, εφόσον είχες την ιδέα, να ξεκινήσεις μια νέα λίστα
> για προγραμματισμό. Ο καιρός θα δείξει αν η ιδέα σου είναι καλή. Δεν
> είναι απαραίτητο να φιλοξενείται κάτι από το HELLUG για να θεωρείται

Προσωπικά προτιμώ το HELLUG για λίστες.  Ο mailman admin του είναι εδώ
και ΠΟΛΥ καιρό ο Θανάσης, ο οποίος κάνει μια χαρά τη δουλειά του
λίσταρχου, είναι αρκετά `vigilant' για να αισθάνομαι ασφαλής, και το
mailman δεν αναγκάζει τον κόσμο να χρησιμοποιεί web browser για να
γράφει email (με όλα τα άσχημα που αυτό φέρνει συνήθως, όπως π.χ. τα
email που στέλνουν πολλοί χρήστες όταν δεν ξέρουν ότι το web interface
κάνει βλακείες με το charset[1]).
[1] http://lists.hellug.gr/pipermail/migrate2linux/2008/004666.html

Επειδή υπάρχει ενδιαφέρον, εγώ προτείνω να κάνουμε το εξής:

  * Αποφασίζετε όνομα για τη λίστα, π.χ. unix-programming at lists.hellug.gr

  * Γράφει κάποιος ένα `mailing list charter', που λέει τι είδους θέματα
    θέλει να φιλοξενούνται στη λίστα.

  * Το στέλνει στη λίστα sysadms at hellug.gr