Re: ÌÞíõìá ËÜèïõò

ibanezix ibanezix at gmail.com
Mon Jan 21 09:35:55 EET 2008

Χρίστο,

όπως αναφέρθηκε και στην προηγούμενη απάντηση, προσπαθούμε να μη λύνουμε
με φόρματ τα προβλήματα στο λίνουξ, γιατί είναι μια καλή ευκαιρία να μάθουμε
και
2 πράγματα παραπάνω λύνοντάς τα.

Το Ubuntu όταν θέλει να προσθέσει ή να αναβαθμίσει λογισμικό, κοιτάει σε μια
λίστα
με πηγές λογισμικού για καινούρια προγράμματα ή για καινούριες εκδόσεις των
υφιστάμενων. Η λίστα αυτή βρίσκεται στη θέση
/etc/apt/sources.list και ακόμα και
όταν προσθέτεις ή αφαιρείς κάποια πηγή λογισμικού από το synaptic, είναι
αυτή η
λίστα που ανανεώνεται. Πρόκειται απλά για ένα αρχείο κειμένου, το οποίο έχει
ένα
κατεβατό από πηγές λογισμικού.

Τώρα στη δική σου περίπτωση, πρέπει να δώσεις στο τερματικό την εντολή:

sudo gedit /etc/apt/sources.list

και μετά να βάλεις τον κωδικό σου. Θα σου ανοίξει τον επεξεργαστή κειμένου
με το
αρχείο sources.list για επεξεργασία. Ρίξε μια ματιά στις γραμμές που
αναφέρονται
εκεί. Οι περισσότερες θα είναι ξεκάθαρο ότι ανήκουν στο Ubuntu και δεν τις
πειράζεις,
απλά θα βρεις αυτήν που πρόσθεσες εσύ για να βάλεις το Cinerella, και
μπροστά από
αυτή τη γραμμή θα προσθέσεις το χαρακτήρα
#, θα κάνεις save και έξοδο. Το σύστημα
σου υποδεικνύει ότι αυτή η γραμμή είναι η 33.

Όταν το Ubuntu θα πάει να κοιτάξει τώρα τη sources.list για να προσθέσει ή
να
αναβαθμίσει λογισμικό, θα αγνοήσει αυτή τη γραμμή όπως και όσες άλλες
ξεκινούν από #.
Αν δεν σου εμφανίσει το λάθος τότε καλώς, τα κατάφερες.

Το θέμα είναι να καταφέρεις κιόλας να βάλεις το cinerella που σε ενδιέφερε,
αλλά λύσε
πρώτα αυτό και ξαναρώτα είτε εδώ, είτε στη λίστα ταχυδρομείου του ubuntu-gr
που θα
τη βρεις στο http://wiki.ubuntu-gr.org/Wiki/MailingList

Μάριος

Στις 21/1/2008, xristos nikolareas <nikolareas at yahoo.com> έγραψε: