Protasi gia programming mailing list

George Notaras gnot at g-loaded.eu
Wed Jan 23 16:31:47 EET 2008

On Tue, 2008-01-22 at 10:37 +0200, Antonis Christofides wrote:
> Έχω μια απορία για προγραμματιστική τεχνική σε Python, και πιστεύω ότι
> στην lgu υπάρχουν άνθρωποι που θα είχαν χρήσιμες απόψεις να εκφέρουν.
> Όμως, θα ήταν off-topic. Από την άλλη, δεν θέλω να γραφτώ σε κανένα
> comp.lang.python, όπου θα γίνεται ο χαμός, προτιμώ μια μικρή κοινότητα
> σαν την εδώ. Τι θα λέγατε για κάτι σαν programming at lists.hellug.gr;
> Προτείνω να επιτρέπεται οτιδήποτε έχει να κάνει με προγραμματισμό,
> εφόσον υπάρχει κάποια σχέση με Linux/Unix (δηλαδή συζητήσεις για VB θα
> είναι off-topic, ενώ συζητήσεις για Python θα είναι on-topic ακόμα κι
> [...]

Εκτός από κάποιες ενότητες σε διάφορα forums, δεν υπάρχει κάποια
*ελληνική* λιστα/newsgroup/forum εξ'ολοκλήρου αφιερωμένη/ο στον
προγραμματισμό. Θεωρώ κι εγώ ότι κάτι τέτοιο είναι απαραίτητο.

Σέβομαι την άποψή σου, διαφωνώ όμως πλήρως με όσα γράφεις για τον
εμφανέστατο διαχωρισμό των ερωτήσεων σε on/off-topic ανάλογα με τον αν η
γλώσσα προγραμματισμού είναι της Microsoft ή όχι (βλ. ερωτήσεις για VB &
Python για προγραμματισμό σε Windows). Τέτοιοι διαχωρισμοί απλά
δημιουργούν ψευτο-διλήμματα χωρίς να προσφέρουν τίποτα ουσιαστικό.
Ωστόσο, ένας διαχωρισμός ανάλογα με την πλατφόρμα για τεχνικούς λόγους,
έχει νόημα.

Τέλος, τα Google Groups[1] δίνουν τη δυνατότητα δημιουργίας μιας
κοινότητας (λίστας/newsgroup) πολύ εύκολα, παρέχοντας ταυτόχρονα
διάφορες ευκολίες για την καλύτερη/ευκολότερη οργάνωση & διαχείριση. Θα
σε προέτρεπα, εφόσον είχες την ιδέα, να ξεκινήσεις μια νέα λίστα για
προγραμματισμό. Ο καιρός θα δείξει αν η ιδέα σου είναι καλή. Δεν είναι
απαραίτητο να φιλοξενείται κάτι από το HELLUG για να θεωρείται καλό.

[1] Δεν σημαίνει ότι είναι η καλύτερη υπηρεσία. Πιθανότατα υπάρχουν και
άλλες, τις οποίες όμως δεν γνωρίζω.