Αναπαραγωγή τανίας DVD

DJ Art djart at linux.gr
Tue Jan 8 19:11:10 EET 2008

On Tuesday 08 January 2008, Michael Iatrou wrote:
> Δεν μου φάνηκε να υπήρχε θέμα user-friendliness στο Linux, απλά με το
> διαφορετικό DVD-R{W,OM} που είχε το άλλο μηχάνημα (αυτό με τα
> Windows) το δισκάκι έπαιζε.
> Και βέβαια έχω απορία, ποιό ακριβώς πρόβλημα θα έλυνε ένα
> Apple-o-μήχανο.

Ξέφυγα από το/τα συγκεκριμένα προβλήματα με το καρα-γρατσουνισμένο DVD
και πήγα πιο πολύ στο user-friendliness.

Και πιο πολύ κόλαγε στα σχόλια που έγιναν περί KDE/Gnome.

Όταν μιλάμε για GUI friendliness και όταν για να αλλάξεις τον default
player πρέπει να χρησιμοποιήσεις το πληκτρολόγιο, αλλά όχι μόνο αυτό,
επιπλέον πρέπει να γράψεις %u, δεν ξέρω πώς το βλέπετε εσείς, αλλά για
μένα κάτι πάει πάρα πολύ στραβά .....

Και κατά ένα μεγάλο μέρος ήταν σχόλιο για το τί λέμε (πέρα από τη
γκόμενά μας) στους φίλους μας που μας πρήζουν επειδή δεν μπορούν στο
Linux με ένα κλικ να κάνουν remote scheduling στο πότε θα ζεστάνει νερό
ο θερμοσίφωνας.

Αυτό σχολιάζω. Ας μην έχουμε κόμπλεξ. Απλά δεν τους προτείνουμε να
βάλουν Linux γιατί θα βρούμε όλοι μαζί (και εμείς και αυτοί) το μπελά
μας.

--
Thanos Kyritsis <djart at linux.gr>
Q: Εθελοντής ή θεατής ?