Αναπαραγωγή τανίας DVD

Michael Iatrou m.iatrou at freemail.gr
Tue Jan 8 19:36:23 EET 2008

When the date was Tuesday 08 January 2008, DJ Art wrote:

> Ξέφυγα από το/τα συγκεκριμένα προβλήματα με το καρα-γρατσουνισμένο DVD
> και πήγα πιο πολύ στο user-friendliness.
>
> Και πιο πολύ κόλαγε στα σχόλια που έγιναν περί KDE/Gnome.

ΟΚ

> Όταν μιλάμε για GUI friendliness και όταν για να αλλάξεις τον default
> player πρέπει να χρησιμοποιήσεις το πληκτρολόγιο, αλλά όχι μόνο αυτό,
> επιπλέον πρέπει να γράψεις %u, δεν ξέρω πώς το βλέπετε εσείς, αλλά για
> μένα κάτι πάει πάρα πολύ στραβά .....

Ναι, το GNOME, στο KDE γίνεται χωρίς %u (KDE Components -> File
Associations). Δεν ξέρω πως γίνεται σε MacOS, αλλά αμφιβάλω αν γίνεται πιο
απλά...

> Και κατά ένα μεγάλο μέρος ήταν σχόλιο για το τί λέμε (πέρα από τη
> γκόμενά μας) στους φίλους μας που μας πρήζουν επειδή δεν μπορούν στο
> Linux με ένα κλικ να κάνουν remote scheduling στο πότε θα ζεστάνει νερό
> ο θερμοσίφωνας.

Αν φτάνουμε σε αυτό το σημείο, δεν είναι γιατί δεν μπορούν να γίνουν οι
απλές desktop εργασίες στο Linux, είναι γιατί τους πλασάρουμε μεγάλες
προσδοκίες...

> Αυτό σχολιάζω. Ας μην έχουμε κόμπλεξ. Απλά δεν τους προτείνουμε να
> βάλουν Linux γιατί θα βρούμε όλοι μαζί (και εμείς και αυτοί) το μπελά
> μας.

Μάλλον κάτι άλλο θες να πεις, ή κάτι λάθος καταλαβαίνω :-)

--
 Michael Iatrou