Αναπαραγωγή τανίας DVD

Michael Iatrou m.iatrou at freemail.gr
Tue Jan 8 18:35:04 EET 2008

When the date was Tuesday 08 January 2008, DJ Art wrote:

> [...]

Δεν είναι θέμα player, είναι θέμα hardware! Ναι, μερικές φορές, υπό
ανεξιχνίαστους συνδυασμούς υγρασίας, πίεσης και κοσμικής ακτινοβολίας
μπορεί ο mplayer να μη παίξει κάτι και να το παίξει το vlc ή το xine. Το
80% που αναφέρεις δεν είναι σε αυτή τη κατηγορία.

[...]

> Επίσης, όλα τα παραπάνω που παρατηρείς σχετικά με το user-friendliness
> στο Linux είναι πολύ εύστοχα. Η λύση είναι και πάλι απλή. Λες στην
> κοπέλα σου και στους φίλους σου να αγοράσουν και κανα Apple. Καιρός
> είναι σιγά σιγά ...

Δεν μου φάνηκε να υπήρχε θέμα user-friendliness στο Linux, απλά με το
διαφορετικό DVD-R{W,OM} που είχε το άλλο μηχάνημα (αυτό με τα Windows) το
δισκάκι έπαιζε.
Και βέβαια έχω απορία, ποιό ακριβώς πρόβλημα θα έλυνε ένα Apple-o-μήχανο.

--
 Michael Iatrou