Αναπαραγωγή τανίας DVD

DJ Art djart at linux.gr
Tue Jan 8 17:29:47 EET 2008

On Tuesday 08 January 2008, Harris Kosmidhs wrote:
> Σκέφτηκα μήπως φταίει το drive αν και είναι ολοκαίνουργιο ASUS sata.
> Το βάζω στο άλλο LG DVD-RW, πάλι τα ίδια. Απογοητεύτηκα και άρχισα να
> βρίζω το video club. Το άφησα να το κανει Image με το k3b και το
> ignore read error τσεκαρισμένο, αλλά μέχρι το πρωί πετούσε read
> errors σε sectors.
>
> Τελικά η κοπέλα μου όταν πήγε σπίτι της με ειδοποίησε ότι πολυ απλά
> το έβαλε στα windows της και με διπλο κλικ έπαιξε και είδε απο το
> σημείο που την αφήσαμε χωρίς κανένα κόλλημα!
>
> Τέσπα, η ερώτηση είναι τι μπορεί να φταίει και στον υπολογιστή μου να
> [...]

Αυτό που λες είναι η μάστιγα των DVDs, δε φταίει το hardware, δε φταίει
το club, φταίνε τα ζώα ενοικιαστές που μερικές φορές κάνουν "scratch"
το dvd μέσα στη θήκη του και φταίει και η ποιότητα από τα δισκάκια,
ΕΙΔΙΚΑ αν είναι ελληνικής εταιρείας διανομής.

Η λύση είναι απλή, δεν ξανα-νοικιάζεις ποτέ, απλά κατεβάζεις αβέρτα
παράνομες ταινίες.

Πάντως, τα οικιακά deck dvd players έχουν την τάση να τα πηγαίνουν
καλύτερα με τα γρατσουνισμένα δισκάκια (όλως περιέργως).
Αμέσως μετά ακολουθούν τα pc dvd*RW*drives.
Στο τέλος βρίσκονται τα pc dvd readers (τα οποία είναι επιεικώς
απαράδεκτα).

Και ναι, είναι πολύ πιθανό στο ένα μηχάνημα να μη διαβάζεται και στο
άλλο να διαβάζεται, ασχέτως ηλικίας και ποιότητας του Hardware. Είναι η
εντροπία του συστήματος, η διαφορά υγρασίας και η βόλτα που πήρε το DVD
από το ένα σπίτι στο άλλο.

Έχω την απορία τί θα γίνει όταν βγεί στη φόρα το BluRay/HDDVD. Το κόβω
να πέφτει χοντρό γέλιο.

Επίσης, όλα τα παραπάνω που παρατηρείς σχετικά με το user-friendliness
στο Linux είναι πολύ εύστοχα. Η λύση είναι και πάλι απλή. Λες στην
κοπέλα σου και στους φίλους σου να αγοράσουν και κανα Apple. Καιρός
είναι σιγά σιγά ...

--
Thanos Kyritsis <djart at linux.gr>
Q: Εθελοντής ή θεατής ?