Μπερδεμένα kernel modules [SOLVED]

Theodore Lytras thlytras at gmail.com
Sat Jan 5 22:24:42 EET 2008

Στις Παρασκευή 04 Ιανουάριος 2008 11:28, ο/η Theodore Lytras έγραψε:
> Αντιμετωπίζω ένα μικροπρόβλημα σε sidux 2007.4 "Ερως":
> (δε ξέρω αν υπάρχει και σε debian, πάντως σε ubuntu δοκίμασα και δεν
> υπάρχει)
>
> Το μηχάνημά μου έχει μια ασύρματη κάρτα δικτύου PCI με τσιπάκι ralink.
> Δουλεύει σωστά με τον legacy driver (rt61), και όχι με τον νέο opensource
> driver (rt2x00). Έχω εγκαταστήσει σωστά τον rt61, και προσθέτω
> στο /etc/modprobe.d/blacklist την γραμμή blacklist rt61pci ώστε να μη μου
> φορτώνει το άλλο module με το οποίο γίνεται conflict. Από το σημείο αυτό κι
> [...]

Τελικά ήταν πάρα πολύ απλό: εκτός από το αρχείο /etc/modprobe.d/blacklist
υπάρχει και το /etc/modprobe.d/mac80211 , σε κάποιο σημείο του οποίου είναι
blacklisted το rt61 module! Έκανα τη γραμμή αυτή comment out και είμαι
εντάξει!

Υπόψη των απανταχού siduxάδων (και debianάδων?)...

Θοδωρής

--
"Beauty is transitory"
"Beauty survives"