Μπερδεμένα kernel modules

Theodore Lytras thlytras at gmail.com
Fri Jan 4 11:28:55 EET 2008

Αντιμετωπίζω ένα μικροπρόβλημα σε sidux 2007.4 "Ερως":
(δε ξέρω αν υπάρχει και σε debian, πάντως σε ubuntu δοκίμασα και δεν υπάρχει)

Το μηχάνημά μου έχει μια ασύρματη κάρτα δικτύου PCI με τσιπάκι ralink.
Δουλεύει σωστά με τον legacy driver (rt61), και όχι με τον νέο opensource
driver (rt2x00). Έχω εγκαταστήσει σωστά τον rt61, και προσθέτω
στο /etc/modprobe.d/blacklist την γραμμή blacklist rt61pci ώστε να μη μου
φορτώνει το άλλο module με το οποίο γίνεται conflict. Από το σημείο αυτό κι
έπειτα φορτώνω το rt61 και συνδέομαι κανονικά στο router μου χωρίς πρόβλημα:

modprobe rt61
ifconfig wlan0 up
dhclient wlan0

Επειδή όμως δε θέλω αυτό να γίνεται χειροκίνητα, προσθέτω
στο /etc/network/interfaces τις γραμμές:

auto wlan0
iface wlan0 inet dhcp

ώστε να συνδέεται κατά το boot. Έλα όμως που μου βγάζει το μήνυμα "FATAL: Not
rt61, αλλά το rt61pci (που ανήκει στο rt2x00)!! Πως γίνεται να μπερδεύονται
αυτά τα δύο????

Σημειωτέον οτι χειροκίνητα εξακολουθεί να φορτώνει αδιαμαρτύρητα το rt61.
Επιπλέον με την lsmod δε φαίνεται να έχουν ξεμείνει άλλα modules όπως το
rt2x00pci και το rt2x00lib που ίσως να προκαλούσαν πρόβλημα.

Άρα για κάποιο λόγο το σύστημα είτε καλεί λάθος module, είτε μπερδεύει ποιό
από τα δύο έχω κάνει blacklist. Έχει παρακαλώ κανείς κάποια ιδέα προς τα που
να κοιτάξω για να εντοπίσουμε το πρόβλημα??

Ευχαριστώ προκαταβολικά,
Θοδωρής

--
"Beauty is transitory"