initrd + LVM

Giorgos Pallas gpall at ccf.auth.gr
Sat Jan 5 11:26:42 EET 2008

Καλημέρα!

Αποφάσισα να πάρω το debian lenny μου και να το μετακομίσω σε LVM
(δουλειά δεν είχε...). Έχω διαβάσει το ατέλειωτο documentation που
κυκλοφορεί (ο καθένας γράφει το μακρύ και το κοντό του), αλλά δεν
καταφέρνω να κάνω το initrd να δει lvm.

Για να καταλάβω τί παίζει, έστησα σε ένα VM ένα debian lenny κατευθείαν
από τον installer με LVM ώστε να δω τί ακριβώς κάνει διαφορετικό και
παίζει. Τζίφος: στο /etc/initramfs-tools όλα είναι ίδια... Mήπως πρέπει
να βάλω κάτι(τί;) στο /etc/initramfs-tools/modules και να τρέξω
update-initramfs -u ?

Με λίγα λόγια: Έχω κάνει mirror το / στο /dev/mapper/vg-root και θέλω
ένα μικρό hint με αυτό που μου διαφεύγει για να bootάρω από εκεί...

Eυχαριστώ για όποια ιδέα ή όποια παραπομπή σε κατάλληλο documentation...

G.