[SOLVED] latex+gfsneohellenic fonts+�ίγμα

Γιώργος Μιχαλογιωργάκης giorgis.m at gmail.com
Sat Dec 6 14:18:02 EET 2008

Στις Σάββατο 06 Δεκέμβριος 2008 12:57:16 ο/η galas at tee.gr έγραψε:
> Χρησιμοποιώ τα fonts αυτά αλλά με  xelatex. Νομίζω ότι η χρήση τους είναι
> πιο straightforward με αυτό μιας και το xelatex υποστηρίζει natively TTF
> και OTF fonts.
> Επιπλέον η ενσωμάτωσή του στο texlive είναι πλέον επίσης πιο
> ολοκληρωμένη.
>
> link:  http://www.eutypon.gr/e-blog/
>
> hope it helps
>
> Μανώλης Γαλάτουλας

Συμφωνώ και εγώ για το xelatex, αλλά ήταν σπασμένο (το xgreek.sty) για
αρκετό καιρό στο debian sid και το είχα παρατήσει, δεν το είχω τσεκάρει
τελευταία, μάλλον θα το ξαναδώ.  Υπάρχει και ένα καλό mini how to για το
xelatex από το φόρουμ του hellug.

http://forum.hellug.gr/index.php?topic=388.0

Γιώργος