[SOLVED] latex+gfsneohellenic fonts+�ίγμα

galas at tee.gr galas at tee.gr
Sat Dec 6 13:57:16 EET 2008

Χρησιμοποιώ τα fonts αυτά αλλά με  xelatex. Νομίζω ότι η χρήση τους είναι πιο
straightforward με αυτό μιας και το xelatex υποστηρίζει natively TTF και
OTF fonts.
Επιπλέον η ενσωμάτωσή του στο texlive είναι πλέον επίσης πιο ολοκληρωμένη.

link:  http://www.eutypon.gr/e-blog/

hope it helps

Μανώλης Γαλάτουλας