[SOLVED] latex+gfsneohellenic fonts+�ίγμα

V13 v13 at v13.gr
Sat Dec 6 15:23:15 EET 2008

On Saturday 06 December 2008, galas at tee.gr wrote:
> link:  http://www.eutypon.gr/e-blog/

Pethana sto gelio me to parakato :-)))))

Quote:
"Now that the symbols inscribed on the Disk of Phaistos are part of Unicode,
the idea of creating an OpenType font with all symbols of the disk came quite
natural. Practically, the Phaistos font is an OpenType version of the Type 1
phaistos font."

sample:
http://www.unicode.org/charts/PDF/U101D0.pdf

Fantazomai sto melon na broyne mia
disketa/cd/dvd/blue-ray/white-dwarf/dark-wizard/whatever me ena PDF mesa to
opoio tha einai dokimastiko keimeno (oti na'nai) gia ta glyphs ayta kai na
prospathoyn na to apokodikopoihsoyn. Sth synexeia, xoris na exoyn kataferei
na bgaloyn akrh, mporei na ensomatosoyn toys xaraktires sto tote "Unicode"
format.

Mporei kapos etsi na katelikse kai se emas :-P

<<V13>>