SOLVED: debian questions

panos at echidna-band.com panos at echidna-band.com
Mon Apr 14 18:14:46 EEST 2008

Quoting Θοδωρής Λύτρας <thlytras at gmail.com>:
> Στις Κυρ 13 Απρ 2008, ο/η Vivia Nikolaidou έγραψε:

> Τελικά ήταν αρκετά εύκολο, δεν ήθελε πολύ μεγάλες αλλαγές. Μου έβαλε αρκετά
> πακέτα από το experimental, τα οποία αφού απενεργοποίησα το repository
> φαίνονται σαν "local" στο synaptic. Λίγα μόνο πακέτα από το sid μου
> εγκατέστησε/αναβάθμισε, και δεν υπήρξε κανένα conflict. Όλα καλά, φαίνεται να
> δουλεύει εντάξει το okular!

By the way υπάρχει υπάρχει και η σελίδα
http://pkg-kde.alioth.debian.org της ομάδας KDE του Debian όπου
αναφέρεται αναλυτικά πως θα βάλεις είτε ολόκληρο το KDE 4 είτε αν θες
κάποιες εφαρμογές μόνο, όπως το Okular... Εννοείται δε θα
αντιμετωπίσεις κανένα πρόβλημα αν απενεργοποιήσεις το experimental
μετά την εγκατάσταση των πακέτων...