SOLVED: debian questions

Γιώργος Μιχαλογιωργάκης giorgis.m at gmail.com
Mon Apr 14 18:22:39 EEST 2008

2008/4/14 Θοδωρής Λύτρας <thlytras at gmail.com>:
> [...]
>  διαπίστωσα οτι ξαφνικά μου έλειπε το openoffice.org-writer!!! Τι είχε συμβεί?
>  Χθές μπήκε η python-2.5 στο sid και έσπασε το μισό σύμπαν.
>
>  Κανονικά στο sidux κάνεις upgrade με το smxi script, το οποίο επικοινωνεί με
>  τη "βάση" και σε προειδοποιεί για τις "κακοτοπιές". Όμως εν προκειμένω ακόμη
>  κι αν είχα ακολουθήσει το σωστό(TM) τρόπο δε θα είχα γλιτώσει καθώς έπεσα
>  μέσα στο χρονικό "παράθυρο": το warning για την python-2.5 εμφανίστηκε στο
>  sidux.com (και στο σχετικό appletάκι στο tray του KDE ;-)) περίπου 10 λεπτά

Κοίτα και το πακέτο apt-listbugs, εφόσων χρησιμοποιείς sid.
Επικοινωνεί με το bug
tracking system του debian και σε ενημερώνει αν υπάρχουν critical bugs πριν
προχωρήσεις στην εγκατάσταση/αναβάθμιση των νέων πακέτων.  Δεν πρόλαβα να
διαβάσω την προηγούμενη συζήτηση, ελπίζω να μην επαναλαμβάνω κάτι. Δεν ξέρω
κατά πόσο εξυπηρετεί στο sidux.

>  Θοδωρής
Γιώργος