SOLVED: debian questions

Θοδωρής Λύτρας thlytras at gmail.com
Mon Apr 14 17:18:57 EEST 2008

Στις Δευ 14 Απρ 2008, ο/η V13 έγραψε:
> Des an se kalyptei to 10.6.1.13 apo edo:
>
> http://www.debian.org/doc/manuals/reference/ch-gateway.en.html

Όντως, με κάλυψε (το... 10.6.1.3 για την ακρίβεια). Αυτό που ήθελα έγινε
βάζοντας στο /etc/network/interfaces τις γραμμές:

auto wlan0
iface wlan0 inet dhcp
	wireless-essid any

ώστε να κάνει αυτόματα associate με το access point μου κατά το boot.

> btw, ti *akribos* marka/montelo (kai isos kai revision) einai to dongle poy
> anafereis? Doylevei san master me ton driver ayto?

Είναι το Linksys WUSB54GC σε θύρα USB. Revision δεν ξέρω, αν μου πεις πως το
κοιτάω σου λέω σε πμ. Το ίδιο και για το master που λές, δε ξέρω τι εννοείς.
Πάντως με το rt73 δεν είχα ποτέ πρόβλημα, ενώ με το rt2x00 δε μου δουλεύει
σωστά, δεν παίρνει IP από τον router.

Όσον αφορά τη δεύτερη ερώτηση:

Στις Κυρ 13 Απρ 2008, ο/η Vivia Nikolaidou έγραψε:

> Με λίγη "καλή" τύχη, θα σου πει ότι, για να το εγκαταστήσεις, πρέπει να
> αναβαθμίσεις ακόμα Ν πακέτα, τα οποία βεβαίως θα κάνουν conflict με κάποια
> άλλα, κοινώς, πιθανότατα να γίνει το σύστημά σου σαλάτα.
>
> Δοκίμασέ το και δες τι άλλες αλλαγές θα σου προτείνει... αλλά δεν το βλέπω
> να είναι τόσο εύκολο.

Τελικά ήταν αρκετά εύκολο, δεν ήθελε πολύ μεγάλες αλλαγές. Μου έβαλε αρκετά
πακέτα από το experimental, τα οποία αφού απενεργοποίησα το repository
φαίνονται σαν "local" στο synaptic. Λίγα μόνο πακέτα από το sid μου
εγκατέστησε/αναβάθμισε, και δεν υπήρξε κανένα conflict. Όλα καλά, φαίνεται να
δουλεύει εντάξει το okular!

Πάντως με το καλημέρα ένιωσα στο πετσί μου τι σημαίνει debian sid! Έκανα ένα
apt-get upgrade, και μάλιστα χωρίς να το κοιτάξω και όσο καλά έπρεπε, και
διαπίστωσα οτι ξαφνικά μου έλειπε το openoffice.org-writer!!! Τι είχε συμβεί?
Χθές μπήκε η python-2.5 στο sid και έσπασε το μισό σύμπαν.

Κανονικά στο sidux κάνεις upgrade με το smxi script, το οποίο επικοινωνεί με
τη "βάση" και σε προειδοποιεί για τις "κακοτοπιές". Όμως εν προκειμένω ακόμη
κι αν είχα ακολουθήσει το σωστό(TM) τρόπο δε θα είχα γλιτώσει καθώς έπεσα
μέσα στο χρονικό "παράθυρο": το warning για την python-2.5 εμφανίστηκε στο
sidux.com (και στο σχετικό appletάκι στο tray του KDE ;-)) περίπου 10 λεπτά
αφότου έκανα το upgrade!!!!!

Τελικά βρήκα από το packages.debian.org μια παλιότερη έκδοση (2.4.4-6) του
πακέτου python και python-minimal και τις έβαλα χειροκίνητα με dpkg -i.
Λύθηκε το πρόβλημα, και μπόρεσα να επαναφέρω το openoffice.org-writer, ενώ
έμαθα και μερικά πράγματα στην πορεία για το πως δουλεύει το debian.....

Ευχαριστώ όλους όσους βοήθησαν!

Θοδωρής

--
"Beauty is transitory"