debian questions

Vivia Nikolaidou vivia at ee.auth.gr
Sun Apr 13 21:39:53 EEST 2008

On Sun, 13 Apr 2008, Θοδωρής Λύτρας wrote:

> (1) Στο /etc/apt/sources.list υπάρχουν ενεργοποιημένα τα repositories του
> sidux και του debian sid. Θέλω να εγκαταστήσω το okular, τον προβολέα
> εγγράφων του KDE4, που όμως υπάρχει (μαζί με τις σχετικές βιβλιοθήκες) στο
> debian experimental. Απ'ότι καταλαβαίνω δεν είναι καλή ιδέα να τρέχεις
> ένα "μικτό" sid/experimental σύστημα. Ποιός είναι ο καλύτερος τρόπος να έχω
> και την πίτα ολόκληρη και το σκύλο χορτάτο?

Να βρεις κάποιο third-party πακέτο του okular για το sid... ή να το κάνεις
εσύ compile.

> Π.χ. αν περάσω στα repositories το experimental, εγκαταστήσω το okular και
> μετά απενεργοποιήσω το συγκεκριμένο repository? Είναι δόκιμο αυτό? Ούτως ή
> άλλως μόνο τη συγκεκριμένη εφαρμογή θέλω...

Με λίγη "καλή" τύχη, θα σου πει ότι, για να το εγκαταστήσεις, πρέπει να
αναβαθμίσεις ακόμα Ν πακέτα, τα οποία βεβαίως θα κάνουν conflict με κάποια
άλλα, κοινώς, πιθανότατα να γίνει το σύστημά σου σαλάτα.

Δοκίμασέ το και δες τι άλλες αλλαγές θα σου προτείνει... αλλά δεν το βλέπω
να είναι τόσο εύκολο.

> [...]
> ενεργοποιείται το interface κατά το boot, και το βλέπω δίνοντας iwconfig.
>
> Μπορώ να μπώ στο δίκτυο δίνοντας ως root:
> iwlist wlan0 scan		# βλέπει το router μου
> dhclient wlan0			# παίρνει IP
>
> Η ερώτηση είναι: πως μπορώ να του πω να τα κάνει αυτά κατά το boot?
> Αν βάλω στο /etc/network/interfaces τη γραμμή "iface wlan0 inet dhcp"
> προσπαθεί να πάρει IP χωρίς να έχει δει το router μου. Δοκίμασα να προσθέσω
> από κάτω και τη γραμμή "pre-up [ iwlist wlan0 scan ]" αλλά μου λέει κάτι του
> στύλ "wlan0: binary operator expected" κατά το boot.

Στο /etc/rc.local υπάρχει κάποιο πρόβλημα να μπουν; Δηλ. έχεις εντολές
κατά το boot που απαιτούν δίκτυο; Αν ναι, δοκίμασε κάποιο άλλο αρχείο του
/etc/init.d .

believed to be clean.