debian questions

Manolis Kiagias sonicy at otenet.gr
Sun Apr 13 21:38:28 EEST 2008

Θοδωρής Λύτρας wrote:
> Ύστερα από >2 χρόνια κατά τα οποία με υπηρέτησε πιστά, αποφάσισα να αφήσω πια
> το SUSE 10.0 μου και να μεταπηδήσω σε debian sid μέσω sidux. Όντας δε νέος
> στο debian, έχω δυο μικρές ερωτήσεις και θα ήμουν ευγνώμων αν κάποιος μπορεί
> να με διαφωτίσει:
>
> (1) Στο /etc/apt/sources.list υπάρχουν ενεργοποιημένα τα repositories του
> sidux και του debian sid. Θέλω να εγκαταστήσω το okular, τον προβολέα
> εγγράφων του KDE4, που όμως υπάρχει (μαζί με τις σχετικές βιβλιοθήκες) στο
> debian experimental. Απ'ότι καταλαβαίνω δεν είναι καλή ιδέα να τρέχεις
> [...]
Μια φορά (την εποχή του sarge) αποφάσισα ότι ήθελα στο server να
αναβαθμίσω συγκεκριμένα πακέτα (ακόμα και για server το sarge είχε
μουχλιάσει, τόσο καιρό...). Τότε ανακάλυψα ότι είναι "σχετικά" απλό να
έχεις mixed system, γιατί υποστηρίζεται από τις δυνατότητες του apt.
Μάλλον θα θέλεις να διαβάσεις το σχετικό τμήμα στο apt howto:

http://www.debian.org/doc/manuals/apt-howto/ch-apt-get.en.html#s-default-version

και να τροποποιήσεις κατάλληλα το /etc/apt.conf