debian questions

Giorgos Keramidas keramida at ceid.upatras.gr
Sun Apr 13 22:04:59 EEST 2008

On Sun, 13 Apr 2008 20:48:20 +0300, Θοδωρής Λύτρας <thlytras at gmail.com> wrote:
> (2) Έχω ένα USB wireless dongle με τσιπάκι ralink που τρέχει με το
> rt73.o kernel module. Έχω κάνει compile τον driver, όλα καλά. Έχω
> περάσει στο /etc/network/interfaces μια γραμμή που λέει "auto wlan0"
> και ενεργοποιείται το interface κατά το boot, και το βλέπω δίνοντας
> iwconfig.
>
> Μπορώ να μπώ στο δίκτυο δίνοντας ως root:
> iwlist wlan0 scan		# βλέπει το router μου
> dhclient wlan0			# παίρνει IP
>
> Η ερώτηση είναι: πως μπορώ να του πω να τα κάνει αυτά κατά το boot?
> Αν βάλω στο /etc/network/interfaces τη γραμμή "iface wlan0 inet dhcp"
> [...]

Δεν είμαι σίγουρος ότι το ``[ ... ]'' είναι valid syntax, που το είδες
ως παράδειγμα και το έβαλες εκεί;

Αυτό που σου λέει είναι ότι το '[' executable δεν αναγνωρίζει τα
arguments που του έδωσες.

Στο /etc/network υπάρχει ένας κατάλογος `if-pre-up.d', κι εκεί μπορείς
να βάλεις κανονικά shell scripts, όπως π.χ. το `sendmail' script που
βρίσκεται στο `/etc/network/if-post-down.d/sendmail'.

Ένα script που τρέχει το iwlist wlan0 scan πριν ξεκινήσει το wlan0
interface θα μπορούσε να είναι και το εξής:

        #!/bin/sh

        if [ ! -z "$IFACE" ]; then
                case ${IFASE} in
                wlan*)
                        iwlist "${IFACE}" scan
                        ;;
                esac
        fi

Αν το βάλεις αυτό στο `/etc/network/if-pre-up.d/iwlist-scan', θα τρέχει
το `iwlist wlan0 scan' κάθε φορά που χρειάζεται.