debian questions

Γιώργος Πάλλας gpall at ccf.auth.gr
Sun Apr 13 21:34:42 EEST 2008

Θοδωρής Λύτρας wrote:
> Μπορώ να μπώ στο δίκτυο δίνοντας ως root:
> iwlist wlan0 scan		# βλέπει το router μου
> dhclient wlan0			# παίρνει IP
>
> Η ερώτηση είναι: πως μπορώ να του πω να τα κάνει αυτά κατά το boot?
> Αν βάλω στο /etc/network/interfaces τη γραμμή "iface wlan0 inet dhcp"
> προσπαθεί να πάρει IP χωρίς να έχει δει το router μου. Δοκίμασα να προσθέσω
> από κάτω και τη γραμμή "pre-up [ iwlist wlan0 scan ]" αλλά μου λέει κάτι του
> στύλ "wlan0: binary operator expected" κατά το boot.

Δεν νομίζω ότι χρειάζονται οι αγκύλες, και δώσε καλύτερα το full path
για το iwlist:

pre-up /sbin/iwlist wlan0 scan

Eγώ επειδή έχω παρόμοιο πρόβλημα χρησιμοποιώ το εξής:
pre-up  /sbin/iwconfig eth2 essid myessid

Δεν καταλαβαίνω όμως ούτε γιατί χρειάζεσαι εσύ την εντολή που δίνεις,
ούτε εγώ τη δικιά μου... Απλά χωρίς αυτή το wpa_supplicant δεν βρίσκει
το δίκτυο...

Eπίσης, την εντολή
wpa-conf /etc/wpa_supplicant/wpa_supplicant.conf
την έχεις;

Πες αν έπαιξε.

G.