ATI radeon mobility x1400 drivers for debian

Nikos Kouvaris nkoub at chem.demokritos.gr
Tue Sep 11 10:50:14 EEST 2007

το laptop μου ειναι το siemens Amilo Pi 1356 και φοραει καρτα γραφικων ATI
radeon mobility x1400

την περασμενη μολις εβδομαδα εβαλα λειτουργικο συστημα Debian 4.0 testing.

απο την επισημη σελιδα της ΑΤΙ κατεβασα τους οδηγους της καρτας και εκανα
ό,τι ακριβως συμβουλευει η εταιρια στην ιστοσελιδα της.
η εγκατασταση απο ο,τι καταλαβα αλλαζει και το αρχειο  /etc/X11/xorg.conf.
Αποτελεσμα..... οταν εκανα reboot τον υπολογιστη δε μπορουσε να φορτωσει το
γραφιοκο περιβαλλον.
Φρικαρησα και ξαναεκανα φορματ (ειμαι αρχαριος στο linux και δεν ηξερα πως
να επαναφερω την προηγουμενη κατασταση) και τωρα εβαλα το debian απο την
αρχη.

ξερει κανεις (υπευθυνα σας παρακαλω για να μην εχω παλι το ιδιο προβλημα)
που θα βρω και πως θα βαλω τουσ οδηγους για αυτην την καρτα.
αυτο που χρειαζομαι ειναι να τρεχω 3D γραφικα οπως googleEarth και δικα μου
προγραμματακια σε openGL

Νικος