[News] Office Open XML is Disapproved

ndemou at gmail.com ndemou at gmail.com
Sat Sep 8 18:04:49 EEST 2007

On 9/7/07, Antonis Christofides <anthony at itia.ntua.gr> wrote:

> Όχι, γιατί η εξήγηση δεν υπάρχει σε έγγραφο, ήταν προφορική.

Μήπως θα ήταν καλή ιδέα να "πιέσουμε" για μια εξήγηση γραπτή και
επίσημη. Ο λόγος που το σκέπτομαι είναι πως η δήλωση του ΕΛΟΤ ήταν μεν
"ΝΑΙ με σχόλια" αλλά όλο το κείμενο που την συνόδευε αντιστοιχεί
ξεκάθαρα σε ένα "ΟΧΙ με σχόλια". Αν ο ΕΛΟΤ κάνει τώρα δηλώσεις σχετικά
με αυτό το κείμενο δύσκολα θα μπορέσει να υποστηρίξει πως όντως ΝΑΙ με
σχόλια ήθελαν να ψηφίσουν. Μετά απο μια τόσο ξεκάθαρη δήλωση επίσης
δύσκολα θα μπορέσει να αποφύγει να ψηφίσει ξανά ΝΑΙ τον Φεβρουάριο
(εκτός αν γίνουν αρκετές αλλαγές).

Επίσης ευχαρίστως να μετατρέψω σε ηλεκτρονική μορφή τα σχόλια του ΕΛΟΤ
αν μπορείς να μου στείλεις τα hard copies (χρέωση δική μου). Εκτός αν
γνωρίζεις κάποιο απλό τρόπο να τα πάρω απο τον ΕΛΟΤ.

--
Σεβασμός της ανθρώπινης ζωής και του περιβάλλοντος στην Ελλάδα:
http://news.kathimerini.gr/4dcgi/_w_articles_ell_100007_08/07/2007_233651