[News] Office Open XML is Disapproved

Spiros Bolis sbolis at freemail.gr
Mon Sep 10 16:09:29 EEST 2007

On Mon, 10 Sep 2007, Christos Ricudis wrote:

> Spiros Bolis wrote:
>
>> Endiaferon arthraki se blog toy EFFI (finlandikoy organismoy)  poy
>> sysxetizei to deikth diafthoras (!) me to apotelesma ths pshfoforias gia
>> to OOXML:
>>

> Ayto sth statistikh onomazetai "An den briskeis correlation, pros8ese ki
> alles eley8eres metablhtes. Kapoia stigmh 8a breis ena".

Gia thn akribeia egw to 3erw alliws: me arketes metablhtes boreis na fit-areis
kai elefanta

http://johnquiggin.com/index.php/archives/2004/01/31/the-elephants-trunk/

"I remember my friend Johnny von Neumann used to say, with four
parameters I can fit an elephant, and with five I can make him wiggle
his trunk.."

Oso gia to sysxetismo.. den phge na bgalei apotelesma me to ypsos ths
koryfhs boynwn 'h th sygkentrwsh rypwn sthn atmosfaira, mia poly logikh
idea eixe, thn ebale katw kai toy bghke.