MySQL: Duplicate entry for key

Fotos Georgiadis fotos at di.uoa.gr
Wed Sep 5 17:30:08 EEST 2007

On 5 Sep 2007, at 16:55, ndemou at gmail.com wrote:

> *μάλλον* ταλαιπωρήσε περισσότερο από ότι πρέπει επειδή δεν
> κατανοείςσε βάθος τι εστί character encoding γενικά και τι είναι το
> utf-8,iso8859-7 κτλ. *Αν* αυτό όντως ισχύει και επειδή ως Έλλην
> χρήστης Linux δεν θα τη γλιτώσεις, αφιέρωσε μερικές ώρες στη μελέτη

Να προτείνω και εγώ αυτό [1] το άρθρο του Joel Spolsky με τίτλο:

"The Absolute Minimum Every Software Developer Absolutely,
Positively Must Know About Unicode and Character Sets (No Excuses!)" .

Πολύ καλό διάβασμα, που δεν συμπεριλαμβάνεται τυχαία στην
πρώτη σελίδα αποτελεσμάτων της google με κριτήρια αναζήτησης
"character encoding".

[1] http://www.joelonsoftware.com/articles/Unicode.html