MySQL: Duplicate entry for key

ndemou at gmail.com ndemou at gmail.com
Wed Sep 5 16:55:13 EEST 2007

*μάλλον* ταλαιπωρήσε περισσότερο από ότι πρέπει επειδή δεν κατανοείς
σε βάθος τι εστί character encoding γενικά και τι είναι το utf-8,
iso8859-7 κτλ. *Αν* αυτό όντως ισχύει και επειδή ως Έλλην χρήστης
Linux δεν θα τη γλιτώσεις, αφιέρωσε μερικές ώρες στη μελέτη[1] και
σίγουρα θα μπορέσεις να αντιμετοπίσεις το πρόβλημα με μεγαλύτερη
ευκολία.

[1]  θα βρείς σίγουρα καλά resources στο Google. Εγώ τα διάβασα χρόνια
πριν και δεν έχω κάτι σίγουρο. Τα παρακάτω μαζι με τα links τους
λογικά ειναι καλά για να ξεκινήσεις:
http://en.wikipedia.org/wiki/Character_encoding
http://en.wikipedia.org/wiki/UTF-8
http://hektor.umcs.lublin.pl/~mikosmul/computing/articles/linux-unicode.html

--
Σεβασμός της ανθρώπινης ζωής και του περιβάλλοντος στην Ελλάδα:
http://news.kathimerini.gr/4dcgi/_w_articles_ell_100007_08/07/2007_233651