MySQL: Duplicate entry for key

Apollon Oikonomopoulos apoikos at csl.mech.ntua.gr
Wed Sep 5 19:52:46 EEST 2007

On Wednesday 05 September 2007 16:30:32 Panagiotis Palias wrote:
> # phpBB Backup Script
> # Dump of tables for hwngr_hwn1q2w3e
> #
> # DATE : 28-06-2007 13:58:06 GMT
> #
> #
> # TABLE: phpbb_acronyms
> #
Χμ, αυτό το πράγμα δεν έχει γίνει με mysqldump (όπως τώρα διάβασα και στο 1ο
mail). Μήπως - λέω μήπως, να προσπαθούσες να το επαναφέρεις μέσα από την ίδια
την phpBB; Σέταρε δηλαδή ένα άδειο φόρουμ και κάνε restore το backup από το
admin panel. Υποθέτω πως αφού έχει backup utility, θα έχει και restore
utility.

> Οπότε είναι δύσκολο να βρούμε σε ποιον χαρακτήρα βαράει γιατί δεν
> ξέρουμε πόσα bytes έχει ο χαρακτήρας;

Μπορείς να το ανοίξεις με έναν editor και να πας στο χαρακτήρα 2491. Ο vim
π.χ. καταλαβαίνει μια χαρά unicode. Αλλά και να βρεις τι είναι αυτό, είναι
99% βέβαιο ότι θα χτυπήσει κάπου αλλού.

Την επόμενη φορά mysqldump ;-)