clonezilla-sysresccd-full-mod-0.2.iso

Spiros Georgaras sng at hellug.gr
Sun Sep 2 13:12:58 EEST 2007

Στις 02/09/2007, ημέρα Κυριακή και ώρα 12:33 ο/η Harris Kosmidhs έγραψε:

> Έχω μια απορία σε σχέση με το output του clonezilla.
>
> Το χρησιμοποίησα στο PC ενός φίλου με winXP. Αυτό που μου ζήτησε ο φίλος
> μου ουσιαστικά είναι το εξής:
> έχει το PC μόνο για παραγωγή μουσικής και επομένως έχει τον C: με cubase
> και άπειρα plugins. Αν γίνει κάποια "ζημιά" θέλει να μπορεί να κάνει
> restore το σύστημα απ' ευθείας χωρίς να ξαναεγκαθιστά τα plugins που
> είναι τρελλή μανούρα.
>
> Έτσι με το clonezilla έκανα ένα image του C: στον δίσκο D:. Μαζί με το
> compression βγήκε ένας φάκελος 10GB, όπου μέσα υπάρχουν αρχεία των 2GB.
> [...]

Ναι καταλαβαίνω το πρόβλημά σου...
To είχα αντιμετωπίσει και εγώ παλιότερα, όταν χρησιμοποιούσα ακόμα το norton
ghost, με ένα «φορτωμένο» pc

Απ' όσο ξέρω, το clonezilla (αλλά και το norton ghost) περιμένει να βρει
ολόκληρο το image σε ένα σημείο. Δε νομίζω ότι υπάρχει η δυνατότητα να
χρησιμοποιήσει όσα κομμάτια του είναι διαθέσιμα και στη συνέχεια να ζητήσει
να του δώσεις και τα υπόλοιπα...

Με άλλα λόγια, στην περίπτωσή σου θα έγραφα το image σε δύο DVD - πρόσεξε να
κρατήσεις και το φάκελο όπου περιέχονται τα αρχεία. Ο φάκελος έχει το όνομα
με το οποίο ονόμασες το image κατά τη λήψη του backup. Σε αυτήν την περίπτωση
δε χρειάζεται βέβαια να γράψεις στα DVD το Restore System ISO...

Στη συνέχεια, όταν θα θέλεις να κάνεις restore, θα πρέπει να αντιγράψεις τα
αρχεία από τα DVD στο δίσκο D: και να τρέξεις το clonezilla για να κάνεις
restore. Θα πρέπει και πάλι να προσέξεις να φτιάξεις και το φάκελο στον οποίο
περιέχονται τα αρχεία

Αν κάτι από τα παραπάνω δεν είναι σαφές, μη διαστάσεις να ρωτήσεις

Δεν είναι ο πιο γρήγορος τρόπος, αλλά τα μέσα αποθήκευσης που έχουμε αυτή τη
στιγμή στη διάθεσή μας, έχουν και τους περιορισμούς τους.

--
Φιλικά
Σπύρος

Ξέρετε πότε να λέγει ο καθείς «εγώ»; όταν αγωνιστεί μόνος του και φκιάσει
ή χαλάσει, να λέγει «εγώ»· όταν όμως αγωνίζονται πολλοί και φκιάνουν,

gpg key URL: http://members.hellug.gr/sng/gpg-kde-el.html