clonezilla-sysresccd-full-mod-0.2.iso

Harris Kosmidhs hkosmidi at laboratorium.gr
Sun Sep 2 12:33:02 EEST 2007

Spiros Georgaras wrote:
> Καλημέρα σε όλους
>
> Τελείωσα τις οδηγίες χρήσης για τη δημιουργία του DVD επαναφοράς. Ρίξτε μια
> ματιά· όποιες παρατηρήσεις καλοδεχούμενες :)
>
> Σε επομένη έκδοση θα ενσωματωθούν σε κάποιο script, για να μη χρειάζεται τόσο
> γράψιμο στην κονσόλα...
>
> http://members.hellug.gr/sng/clonezilla-sysresccd/el-restore.html

Έχω μια απορία σε σχέση με το output του clonezilla.

Το χρησιμοποίησα στο PC ενός φίλου με winXP. Αυτό που μου ζήτησε ο φίλος
μου ουσιαστικά είναι το εξής:
έχει το PC μόνο για παραγωγή μουσικής και επομένως έχει τον C: με cubase
και άπειρα plugins. Αν γίνει κάποια "ζημιά" θέλει να μπορεί να κάνει
restore το σύστημα απ' ευθείας χωρίς να ξαναεγκαθιστά τα plugins που
είναι τρελλή μανούρα.

Έτσι με το clonezilla έκανα ένα image του C: στον δίσκο D:. Μαζί με το
compression βγήκε ένας φάκελος 10GB, όπου μέσα υπάρχουν αρχεία των 2GB.
Το clonezilla απ' οσο κατάλαβα δεν έιχε επιλογή να τα γράψει απ' ευθείας
σε DVD.
Έστω ότι το image το γράφω σε όσα DVD χρειάζεται. Πώς θα το κάνω μετά
restore από πολλαπλά DVD; Οι οδηγίες του παραπάνω URL νομίζω αφορούν
μικρά images (<=8GB) σωστά;

Ευχαρσιτώ
Χάρης