Re: Spam από τη Ματζέντα [was: Re: Λεξικά και Εφαρμογές Γραφείου από τη ΜΑΤΖΕΝΤΑ]

ndemou at gmail.com ndemou at gmail.com
Tue Oct 30 14:24:47 EET 2007

On 10/30/07, Giorgos Keramidas <keramida at ceid.upatras.gr> wrote:
> [...]
>
> Τι resources έχει ο σύλλογος για να ρωτήσει _επίσημα_ κάποιο νομικό;

πολύ πιθανόν να έχεις καταλάβει την πρόταση μου και απλά να την
επαυξάνεις αλλά για την περίπτωση που δεν ήμουν σαφής να σημειώσω ότι
εγώ ανέφερα να ρωτήσει επίσημα ο σύλλογος τον ΕΕΧΙ και όχι νομικό
(ακριβώς επειδή οι καλές νομικές συμβουλές από καλούς δικηγόρους
κοστίζουν καλά χρήματα :-). Παρεμπιπτόντως πάντως το ΕΕΧΙ έχει και
νομικό τμήμα (what ever that may be).