Spam από τη Ματζέντα [was: Re: Λεξικά και Εφαρμογές Γραφείου από τη ΜΑΤΖΕΝΤΑ]

Giorgos Keramidas keramida at ceid.upatras.gr
Tue Oct 30 14:12:27 EET 2007

On 2007-10-30 14:07, ndemou at gmail.com wrote:

> δυστηχώς είναι πολλών ελληνικών επιχειρήσεων (το έχουμε δει τους
> τελευταίους μήνες ξεκάθαρα και στο δικό μας mailbox και στις mailing
> lists). Έχω προσπαθήσει να μιλήσω με 3-4 εταιρείες που μου στέλνανε
> διαφημιστικά αλλά δεν κατάφερα και πολλά πράγματα διότι είτε με
> αγνόησαν είτε ήταν απόλυτα σίγουροι ότι κάνουν κάτι ..."απλά
> φυσιολογικό" και σίγουρα αποδεκτό και νόμιμο.

Ακριβώς.  Μόνο που δεν ξέρω αν είναι όντως 'νόμιμο'.

> Έχω προσπαθήσει να ζητήσω τη γνώμη του ΕΕΧΙ για την νομική
> πλευρά του spam απο Έλληνες αποστολείς και του τι κάνουν ή
> μπορεί να κάνουν ή συμβουλεύουν εμάς να κάνουμε αλλά ποτέ δεν
> έλαβα απάντηση. Ίσως να πρέπει να ξαναπροσπαθήσω αλλά μήπως ο
> σύλλογος (HELUG) θα έχει μεγαλύτερες πιθανότητες να
> ακουστεί. Τι λέτε για μια επίσημη ερώτηση?

Τι resources έχει ο σύλλογος για να ρωτήσει _επίσημα_ κάποιο νομικό;

> Πάντως τα καλύτερα references που έχω βρει μέχρι στιγμής είναι
> τα παρακάτω και στα δικά μου μάτια ο νόμος φαίνεται απολύτως
> ξεκάθαρος: "μην στέλνετε διαφημιστικά emails σε άτομα που δεν
> έχουν εκ των προτέρων δώσει την συγκατάθεση τους":
>
> 1) Νόμος 3471/2006
> [http://www.dpa.gr/Documents/Gre/Nomoi/JO47051.pdf]

Αυτό ακριβώς ήταν το κείμενο που έστειλα κι εγώ στη Ματζέντα :-)

ΥΓ. Δεν είμαι γραμμένος στη λίστα <public at hellug.gr>, οπότε σε
οποιαδήποτε απάντηση παρακαλώ αφήστε κι εμένα στο Cc: