προβλήματα κατά την σύνδεση με security.debian.org

Thanos pampo at freemail.gr
Mon Oct 29 19:47:49 EET 2007

On 2007-10-29 19:07, V13 wrote:

> [...]
>
> Epeidi, pote den mporeis na eisai sigoyros,
>
> a) Dokimase na to katebaseis apo edo:
> http://hydra.it.teithe.gr/~v13/xserver-xorg-core_1.3.0.0.dfsg-12lenny1_i386.deb

Κατέβηκε μια χαρά χωρίς καμιά διακοπή.

Αμέσως μετά την ολοκλήρωση δοκίμασα να κατεβάσω το ίδιο αρχείο και από
το security.debian.org και αυτή τη φορά το κατέβασε χωρίς αποσύνδεση.
Όλο το πρωί όμως δεν μπορούσα να ολοκληρώσω την ενημέρωση του συστήματος
μιας και οι αποσυνδέσεις ήταν συνεχείς.

> b) Dokimase to eksis:
> ping -p 2b2b2b415448300d www.ntua.gr
>
> kai pesmas an kobetai me kapoio apo ayta h syndesh soy.

--- achilles.noc.ntua.gr ping statistics ---
116 packets transmitted, 114 received, 1% packet loss, time 119718ms
rtt min/avg/max/mdev = 23.284/37.475/102.639/18.850 ms

Διακοπή σύνδεσης δεν υπήρξε ούτε εδώ.

Ξαναλέω, πως τέτοια προβλήματα, λήψη αρχείου, αποσύνδεση, επανασύνδεση,
συνέχιση λήψης για λίγο, αποσύνδεση, επανασύνδεση, κ.ο.κ. έχω μόνο με το
security.debian.org. Το έχω παρατηρήσει/μελετήσει αρκετά πριν σκεφτώ να
το αναφέρω εδώ για να μην γίνω ρεζίλι με τα περίεργα προβλήματά μου! ;-)