Re: Spam από τη Ματζέντα [was: Re: Λεξικά και Εφαρμογές Γραφείου από τη ΜΑΤΖΕΝΤΑ]

ndemou at gmail.com ndemou at gmail.com
Tue Oct 30 14:07:33 EET 2007

On 10/29/07, Giorgos Keramidas <keramida at hellug.gr> wrote:
> [...]
> Κάποιος από τη Magenta έχει πάρει με τη σειρά ό,τι διεύθυνση μπορεί να
> βρει και στέλνει αλύπητα spam.

δυστηχώς είναι πολλών ελληνικών επιχειρήσεων (το έχουμε δει τους
τελευταίους μήνες ξεκάθαρα και στο δικό μας mailbox και στις mailing
lists). Έχω προσπαθήσει να μιλήσω με 3-4 εταιρείες που μου στέλνανε
διαφημιστικά αλλά δεν κατάφερα και πολλά πράγματα διότι είτε με
αγνόησαν είτε ήταν απόλυτα σίγουροι ότι κάνουν κάτι ..."απλά
φυσιολογικό" και σίγουρα αποδεκτό και νόμιμο.

Έχω προσπαθήσει να ζητήσω τη γνώμη του ΕΕΧΙ για την νομική πλευρά του
spam απο Έλληνες αποστολείς και του τι κάνουν ή μπορεί να κάνουν ή
συμβουλεύουν εμάς να κάνουμε αλλά ποτέ δεν έλαβα απάντηση. Ίσως να
πρέπει να ξαναπροσπαθήσω αλλά μήπως ο σύλλογος (HELUG) θα έχει
μεγαλύτερες πιθανότητες να ακουστεί. Τι λέτε για μια επίσημη ερώτηση?

Πάντως τα καλύτερα references που έχω βρει μέχρι στιγμής είναι τα
παρακάτω και στα δικά μου μάτια ο νόμος φαίνεται απολύτως ξεκάθαρος:
"μην στέλνετε διαφημιστικά emails σε άτομα που δεν έχουν εκ των
προτέρων δώσει την συγκατάθεση τους":

1) Νόμος 3471/2006
[http://www.dpa.gr/Documents/Gre/Nomoi/JO47051.pdf]

                      Άρθρο 11
              Μη ζητηθείσα επικοινωνία
 1. Η χρησιμοποίηση αυτόματων συστημάτων κλήσης,
ιδίως με χρήση συσκευών τηλεομοιοτυπίας (φαξ) ή ηλε−
κτρονικού ταχυδρομείου, και γενικότερα η πραγματο−
ποίηση μη ζητηθεισών επικοινωνιών με οποιοδήποτε
μέσο ηλεκτρονικής επικοινωνίας, με ή χωρίς ανθρώπινη
παρέμβαση, για σκοπούς απευθείας εμπορικής προώθη−
σης προϊόντων ή υπηρεσιών και για κάθε είδους διαφη−
μιστικούς σκοπούς, επιτρέπεται μόνο αν ο συνδρομητής
συγκατατεθεί εκ των προτέρων ρητώς.

2) http://elawyer.blogspot.com/2005/10/spamming.html

3) http://elawyer.blogspot.com/2006/02/to-13.html