Πρόβλημα με backquote σε Slackware 12.0

costas at freemail.gr costas at freemail.gr
Mon Oct 29 23:35:46 EET 2007

Αλέξανδρος Διαμαντίδης wrote:
> [...]
>πλήκτρο δίνει άλλο χαρακτήρα από ότι σε κονσόλα, τί να πώ;

>Όχι απ' όσο θυμάμαι. Έχω δηλώσει extended. Το βράδυ που θα είμαι σπίτι,
>θα το ελέγξω και θα επανέλθω. Προληπτικά θα δοκιμάσω και κάτι ακόμα (το
>οποίο μάλλον δοκίμασα ήδη αλλά δεν είμαι σίγουρος): Να γράψω την εντολή
>σε κονσόλα και μετά να την κάνω copy-paste στα Χ. Αν κάνει τα ίδια ...
>Αν όμως δουλέψει πάει να πει ότι το πληκτρολόγιο στα Χ δίνει λάθος
>χαρακτήρα, οπότε το ερώτημα είναι γιατί ή εναλλακτικά, τί πλήκτρο
>πρέπει να πατηθεί για να πάρουμε το σωστό χαρακτήρα;
Λοιπόν με μερικές επιπλέον δοκιμές (το copy paste που έλεγα κλπ)  είδα ότι
πράγματι με το πληκτρολόγιο στέλνει ένα πολύ ελαφρά διαφορετικό χαρακτήρα
(προφανώς η βαρεία που αναφέρθηκε) και είναι και στην οθόνη διαφορετικός
(φαίνεται μόνο με μεγάλη μεγέθυνση).

Επομένως απομένει το δεύτερο υποερώτημα:
τί πλήκτρο πρέπει να πατηθεί για να πάρουμε το σωστό χαρακτήρα;

>Θα επανέλθω λοιπόν στο ζήτημα το βράδυ.

Να λοιπόν τί έχω στο config των Χ. Νομίζω πολύ φυσιολογικό.
Δεν είναι πολυτονικό, ώστε να προκύπτει "φυσικά" η βαρεία!
Γιατί προκύπτει όμως;

Section "InputDevice"
        Identifier  "Keyboard0"
        Driver      "kbd"
        Option       "XkbModel"  "pc105"
        Option       "XkbLayout"  "us(intl),gr(extended)"
        Option       "XkbOptions"  "grp:alt_shift_toggle,grp_led:scroll"

>Ευχαριστώ
>Κώστας

Τελικά μπορεί να κοροϊδεύουμε τη μικρομαλακισμένη για το πώς αποφασίζει
να υλοποιήσει πράγματα (σύμφωνα με τα ταρώ, το φύσιγμα του ανέμου και
τον τελευταίο χρησμό του Δαλάι Λάμα) αλλά και το linuxάκι μας δεν παέι
πίσω σε απίθανα κουφές επιλογές. Τουλάχιστον, βέβαια, έχουμε άπειρες
δικαιολογίες στη βάση της κοινότητας, του ελέυθερου κλπ.

Είμαι περίεργος να μάθω αν κάτι παρόμοιο υπάρχει και σε άλλα linux ή
ακόμα και σε xBSD! Δυστυχώς εγώ τα μόνα μηχανάκια όπου τρέχω linux και
έχω πρόσβαση στα Χ τους είναι slackware (2 άλλα με suse και mandrake
βρίσκονται αρκετά χλμ μακρυά και τα διαχειρίζομαι μόνο μέσα από ssh).

Ξανα-ευχαριστώ
Κώστας