=?utf-8?Q?Re=3A_Re=3A_=D0=F1=FC=E2=EB=E7=EC=E1_=EC=E5_backquote?= =?utf-8?Q?_=F3=E5_Slackware_12=2E0?=

Vivia Nikolaidou vivia at ee.auth.gr
Mon Oct 29 23:49:39 EET 2007

On Mon, 29 Oct 2007, costas at freemail.gr wrote:

> Λοιπόν με μερικές επιπλέον δοκιμές (το copy paste που έλεγα κλπ)  είδα ότι
> πράγματι με το πληκτρολόγιο στέλνει ένα πολύ ελαφρά διαφορετικό χαρακτήρα
> (προφανώς η βαρεία που αναφέρθηκε) και είναι και στην οθόνη διαφορετικός
> (φαίνεται μόνο με μεγάλη μεγέθυνση).

Λοιπόν, επειδή έχω δει κάτι παρόμοιο, τι locale έχεις;

Είχε ξαναπεράσει παλιότερα από τη λίστα: δοκίμασες να κάνεις overwrite το
/usr/share/X11/locale/yourlocale/Compose με το
/usr/share/X11/locale/en_US.UTF-8/Compose ? Το ίδιο πρόβλημα έχω σε Ubuntu
... και IIRC το είχα και στο Slackware παλιότερα :)`