Spam από τη Ματζέντα [was: Re: Λεξικά και Εφαρμογές Γραφείου από τη ΜΑΤΖΕΝΤΑ]

Manolis Kiagias sonicy at otenet.gr
Mon Oct 29 18:15:16 EET 2007

Giorgos Keramidas wrote:
> ιδέα.  Από ότι βλέπω όμως, κάποιος έχει πάρει σοβαρά την ιδέα του spam
> advertising στη Ματζέντα, οπότε όλα τα email από @magentadb.gr είναι
> πλέον blacklisted:
>
> 	@magentadb.gr   550 We do not accept mail from spammers

Συμφωνώ και επαυξάνω. Δεν λέω καλή κίνηση να βάλει κάποιος δύο λεξικά
στο ubuntu και να το πουλάει boxed, αλλά μην το ξεφτιλίσουμε κιόλας:
Τελικά, είναι ένα ubuntu με μερικά λεξικά...  Προτιμώ να μην έχω τα
λεξικά και να δώσω τα λεφτά donation στο debian, την canonical ή σε κάτι
τέτοιο. Το προιόν δεν νομίζω οτι απευθύνεται  έτσι και αλλιώς σε άτομα
που πλαισιώνουν τη λίστα και η λίστα δεν χρειάζεται spam ας είναι και
"καλοπροαίρετο"