SOLVED: Re: Spam από τη Ματζέντα [was: Re: Λεξικά και Εφαρμογές Γραφείου από τη ΜΑΤΖΕΝΤΑ]

Giorgos Keramidas keramida at hellug.gr
Tue Oct 30 11:43:19 EET 2007

On 2007-10-29 17:46, Giorgos Keramidas <keramida at linux.gr> wrote:
> οπότε όλα τα email από @magentadb.gr είναι πλέον blacklisted:
>
> 	@magentadb.gr   550 We do not accept mail from spammers
>
> Αν κάποιος από εδώ έχει πρόσβαση στην Ματζέντα, ή μπορεί να
> επικοινωνήσει μαζί τους, και _υπάρχει_ πραγματικά λόγος να ασχοληθούμε
> μαζί τους, στείλτε μου προσωπικό email να το συζητήσουμε.

Μετά από τηλεφωνική & email επικοινωνία με τη Magenta, έβγαλα το domain
magentadb.gr από το block list.

Αντιγράφοντας από ένα από τα email μας:

    Date: Tue, 30 Oct 2007 11:23:43 +0200
    From: info at magenta.gr
    To: keramida at hellug.gr

    Αγαπητέ Γιώργο,

    Σε συνέχεια τής τηλεφωνικής μας επικοινωνίας, σε παρακαλώ και
    πάλι να μεταφέρεις τη συγνώμη μου σε όλους όσοι πιστεύεις ότι
    ενοχλήθηκαν και να εξηγήσεις ότι έγινε από λάθος ή καλύτερα από
    ελλιπή έλεγχο.

    Από τη λίστα μας αφαίρεσα όσες διευθύνσεις είχαν:

      - hellug
      - linux.gr
      - list

Η βοήθεια του Στέφανου Κουζώφ ήταν καταλυτική για να εκικοινωνήσουμε με
τη Magenta, οπότε τον ευχαριστώ ιδιαίτερα :)

- Γιώργος