Spam από τη Ματζέντα [was: Re: Λεξικά και Εφαρμογές Γραφείου από τη ΜΑΤΖΕΝΤΑ]

Giorgos Keramidas keramida at hellug.gr
Mon Oct 29 17:47:00 EET 2007

On 2007-10-29 16:23, Ηλεκτρονικά Λεξικά ΜΑΤΖ??ΝΤΑ <listmaster at magentadb.gr> wrote:
>    Για το γραφείο σας, επιλέξτε ΙΣΧΥΡΟ ΛΟΓΙΣΜΙΚΟ με ΧΑΜΗΛΟ ΚΟΣΤΟΣ.
>    Για το Σπίτι, επιλέξτε ΧΡΗΣΙΜΑ ΕΡΓΑΛΕΙΑ για ΕΣΑΣ και τα ΠΑΙΔΙΑ σας.

Κάποιος από τη Magenta έχει πάρει με τη σειρά ό,τι διεύθυνση μπορεί να
βρει και στέλνει αλύπητα spam.  Μου είχαν στείλει και στο προσωπικό μου
email, νωρίτερα το πρωί, και τους προειδοποίησα ότι αυτό δεν είναι καλή
ιδέα.  Από ότι βλέπω όμως, κάποιος έχει πάρει σοβαρά την ιδέα του spam
advertising στη Ματζέντα, οπότε όλα τα email από @magentadb.gr είναι
πλέον blacklisted:

	@magentadb.gr   550 We do not accept mail from spammers

Αν κάποιος από εδώ έχει πρόσβαση στην Ματζέντα, ή μπορεί να
επικοινωνήσει μαζί τους, και _υπάρχει_ πραγματικά λόγος να ασχοληθούμε
μαζί τους, στείλτε μου προσωπικό email να το συζητήσουμε.

Γιώργος
(φορώντας το "Sendmail fan του HELLUG" καπέλο του)