Mandriva NVIDIA problem

P. Christeas p_christ at hol.gr
Wed Oct 17 09:19:10 EEST 2007

On Τετάρτη 17 Οκτώβριος 2007, Calliope-Louisa T. Sotiropoulou wrote:
> Ναι στο 2007.1 αναφέρομαι. Αυτό που συμβαίνει είναι το εξής: Κατά την
> εγκατάσταση κάνω configure graphical interface και αν επιλέξω κάποιο nv
> generic driver και κάνω test configuration μαυρίζει η οθόνη και η
> εγκατάσταση κολλάει οριστικά και αμετάκλητα. Αν επιλέξω vesa η εγκατάσταση
> προχωράει, αλλά στην πρώτη εκκίνηση αφού αρχικά δείχνει την μπάρα που
> φορτώνει το λειτουργικό μετά μαυρίζει η οθόνη και φαίνεται σα να μην δίνει
> καθόλου σήμα μιας και η οθόνη μπαίνει σε safe mode.
>
> Τώρα κατεβάζω το 2008.0 μήπως έχω καλύτερη τύχη. Το πρόβλημά μου είναι ότι
> [...]
Το 2008.0, αν συνδεθώ από το απόγευμα στο awmn (καταραμένα μπρίκια), θα το βγάλω
κι εγώ on-line. Αλλιώς, μπορώ να το φέρω στο σύλλογο για όποιον/όποια ενδιαφέρεται..

Μιλώντας γενικά (για να βοηθάω και τη λίστα), μία πολύ καλή μέθοδος να λύνεις
προβλήματα οθόνης είναι από το *διπλανό η/υ*. Γι' αυτό και μου φαίνονται όλα εύκολα:
κάνεις εγκατάσταση το λειτουργικό της αρεσκείας σου <flamebait> (φυσικά Mandriva! ) </flamebait>
και σιγουρεύεις ότι έχει ssh server, ανοιχτό κλπ. Μπαίνεις από το *διπλανό μηχάνημα*
(ακόμα κι ένα ξεχασμένο PII κάνει) κι από εκεί παίζεις με τις ρυθμίσεις μέχρι να ανάψει
η οθόνη.. Αν το διπλανό είναι και X, θα δουλεύει και το drakconf οπότε τα πράγματα είναι
εύκολα.