Mandriva NVIDIA problem

Stavros Giannouris stavrosg at hellug.gr
Wed Oct 17 16:18:35 EEST 2007

On Wed, 17 Oct 2007 08:46:20 +0300
"Calliope-Louisa T. Sotiropoulou" <clsfox at gmail.com> wrote:

> εγκατάσταση κολλάει οριστικά και αμετάκλητα. Αν επιλέξω vesa η εγκατάσταση
> προχωράει, αλλά στην πρώτη εκκίνηση αφού αρχικά δείχνει την μπάρα που
> φορτώνει το λειτουργικό μετά μαυρίζει η οθόνη και φαίνεται σα να μην δίνει
> καθόλου σήμα μιας και η οθόνη μπαίνει σε safe mode.
>
> Τώρα κατεβάζω το 2008.0 μήπως έχω καλύτερη τύχη. Το πρόβλημά μου είναι ότι
> μετά την εγκατάσταση ακόμα και αν καταφέρω και την ολοκληρώσω δεν μπορώ να
> μπω καθόλου στο λειτουργικό ώστε να εγκαταστήσω νέους drivers.
>
> Λουίζα

Λογικά ο nv στο 2007.1 δεν υποστηρίζει 8xxx, γι'αυτό και το κόλλημα.

Αν ξεκινήσεις σε runlevel 3[1] φυσιολογικά θα βγει σε κονσόλα όπου θα μπορέσεις
να εγκαταστήσεις το σωστό driver (λογικά πάντα).

--
Stavros Giannouris <stavrosg at hellug.gr>

[1] Έχει καιρός που το είχα κάνει, αλλά αν δεν είμαι πολύ λάθος, γίνεται αν
προσθέτεις ένα "3" στη γραμμή kernel ... στο grub.