Mandriva NVIDIA problem

Calliope-Louisa T. Sotiropoulou clsfox at gmail.com
Wed Oct 17 08:46:20 EEST 2007

> Προφανώς αναφέρεσαι στο Mandriva Free 2007.1 ..
> Αν σου είναι εύκολο, δοκίμασε και το φρέσκο-φρέσκο 2008.0, μπορεί εκεί οι
> generic 'nv' να
> μην κολλάνε τόσο.
> Εννοείς ότι η μαύρη οθόνη παραμένει και δεν ξαναβλέπεις ποτέ
> κονσόλα/γραφικό; Αυτό είναι
> κακό, μάλλον σημαίνει ότι οι 'nv' που έχεις είνα άχρηστοι..
> Σε αυτή την περίπτωση θα έλεγα να δοκιμάσεις και τους γενικούς (s)vga
> drivers, ώστε να έχεις
> γραφικά. Από εκεί συνδέσου στο PLF repository και πάρε τους κλειστούς
> Nvidia. Μπορεί και
> [...]

Ναι στο 2007.1 αναφέρομαι. Αυτό που συμβαίνει είναι το εξής: Κατά την
εγκατάσταση κάνω configure graphical interface και αν επιλέξω κάποιο nv
generic driver και κάνω test configuration μαυρίζει η οθόνη και η
εγκατάσταση κολλάει οριστικά και αμετάκλητα. Αν επιλέξω vesa η εγκατάσταση
προχωράει, αλλά στην πρώτη εκκίνηση αφού αρχικά δείχνει την μπάρα που
φορτώνει το λειτουργικό μετά μαυρίζει η οθόνη και φαίνεται σα να μην δίνει
καθόλου σήμα μιας και η οθόνη μπαίνει σε safe mode.

Τώρα κατεβάζω το 2008.0 μήπως έχω καλύτερη τύχη. Το πρόβλημά μου είναι ότι
μετά την εγκατάσταση ακόμα και αν καταφέρω και την ολοκληρώσω δεν μπορώ να
μπω καθόλου στο λειτουργικό ώστε να εγκαταστήσω νέους drivers.

Λουίζα

Checked by AVG Free Edition.
2:14 μμ