Mandriva NVIDIA problem

P. Christeas p_christ at hol.gr
Tue Oct 16 23:22:49 EEST 2007

On Τρίτη 16 Οκτώβριος 2007, Calliope-Louisa T. Sotiropoulou wrote:

> Δεν ξέρω αν έχει συζητηθεί ξανά μιας και παρακολουθούσα μέχρι τώρα
> περιστασιακά τη λίστα, αλλά μου παρουσιάστηκε πρόβλημα στην εγκατάσταση του
> Mandriva 2007 με την κάρτα γραφικών μου.
>
> Η κάρτα είναι NVIDIA GeForce 8500GT και κάθε φορά που επιχειρώ εγκατάσταση
> στο installation summary βγαίνει το αποτέλεσμα "Graphical Interface - not
> configured". Επιλέγω στη συνέχεια από τους generic drivers της NVIDIA κάποια
> επιλογή (γιατί δεν έχει για series 8) και όταν κάνω test μαυρίζει η οθόνη
> χωρίς να επανέρχεται. Τι μπορώ να κάνω για να παρακάμψω αυτό το πρόβλημα;

> [...]
Προφανώς αναφέρεσαι στο Mandriva Free 2007.1 ..
Αν σου είναι εύκολο, δοκίμασε και το φρέσκο-φρέσκο 2008.0, μπορεί εκεί οι generic 'nv' να
μην κολλάνε τόσο.
Εννοείς ότι η μαύρη οθόνη παραμένει και δεν ξαναβλέπεις ποτέ κονσόλα/γραφικό; Αυτό είναι
κακό, μάλλον σημαίνει ότι οι 'nv' που έχεις είνα άχρηστοι..
Σε αυτή την περίπτωση θα έλεγα να δοκιμάσεις και τους γενικούς (s)vga drivers, ώστε να έχεις
γραφικά. Από εκεί συνδέσου στο PLF repository και πάρε τους κλειστούς Nvidia. Μπορεί και
από τα updates/backports της Mandriva να βρείς καλύτερους nv κιόλας.