πως παίρνετε τον kernel σας;

Thomas Venieris mot at freemail.gr
Thu Oct 4 22:26:47 EEST 2007

On Wednesday 03 October 2007 23:08, Giorgos Pallas wrote:
> κονσέρβα ή φρέσκο;  :-P
>
> Κάνετε compile από τα sources με ό,τι χρειάζεστε, ή χρησιμοποιείτε τους
> έτοιμους modulαριστούς των διανομών σας; Προτείνεται μια από τις δυο
> μεθόδους για κάποιες συγκεκριμένες χρήσεις;

Σε production συστήματα αυστηρώς τον πυρήνα της διανομής για security
updates/εγγυημένο reboot. Εξαιρέσεις: Παλιά συστήματα που δεν υποστηρίζονται
πλέον, και άθλιοι πυρήνες από άθλιες διανομές που έχουν παρουσιάσει
απαράδεκτη συμπεριφορά. Στο μυαλό μου έρχεται ένα kernel panic που είδα σε
server στο ext3.ko, το οποίο δεν ωφειλόταν σε λάθος hardware.

Στα προσωπικά μου μηχανήματα, ακόμα και σε ορισμένα της δουλειάς ψημένο από
source πυρήνα. Δεν χρησιμοποιώ τα sources της διανομής, αλλά τον mainline
kernel του Linus. Αυτό μου "εγγυάται" πως οποιαδήποτε patches (π.χ. madwifi)
ή binary drivers (nvidia/ati) θα παίξουν σωστά χωρίς παράπονα.

--
moT

"There's the television. It's all right there. It's all
right there. Look. Listen. Kneel. Pray. Commercials."
                                           (12 Monkeys)