πως παίρνετε τον kernel σας;

Antonis Christofides anthony at itia.ntua.gr
Thu Oct 4 17:53:09 EEST 2007

On Wednesday 03 October 2007 23:08:15 Giorgos Pallas wrote:
> Κάνετε compile από τα sources με ό,τι χρειάζεστε, ή χρησιμοποιείτε τους
> έτοιμους modulαριστούς των διανομών σας; Προτείνεται μια από τις δυο
> μεθόδους για κάποιες συγκεκριμένες χρήσεις;

Εγώ είμαι με τους τεμπέληδες. Κονσέρβα πάντα και παντού. Αυτή τη
στιγμή έχω κονσέρβα σε 4 σέρβερ (από τους οποίους ο ένας σοβαρός και
οι άλλοι της πλάκας), στον κλάιεντ μου στο μαγαζί, και στο desktop μου
σπίτι (Debian στους server, Ubuntu στους client).

Στο μόνο που δεν έχω κονσέρβα είναι στο laptop, γιατί είναι Apple, και
η Apple έχει καταφέρει να ξεπεράσει κάθε επίπεδο παράνοιας, με το
χειρισμό του ούτως ή άλλως παρανοϊκού caps lock να γίνεται από το
πληκτρολόγιο (ίσως όχι απόλυτα, αλλά δεν είναι ένα απλό πλήκτρο που
στέλνει ένα key code στο λειτουργικό, που αποφασίζει ότι αυτό είναι
caps lock και εκτελεί τα περαιτέρω). Για να μετατραπεί το caps lock σε
control χρειάζεται kernel patch.

Αλλά και σ᾽ αυτή την περίπτωση, ημι-κονσέρβα χρησιμοποιώ. Είναι ο
official kernel της διανομής μου (Ubuntu), τον οποίο κομπιλάρω αφού
του περάσω το patch, και βγάνω ένα .deb. Φυσικά κάνει πάνω από 2 ώρες
να κομπιλάρει, αλλά σιγά μην έψαχνα το πώς να κάνω καστομιές.